lördag 29 december 2018

Den sedvanliga fotorundan

Just när jag hunnit sätta foten utanför dörren så går solen ner. Typiskt. För någon minut sedan hade ljuset varit definitionen av perfekt, men man tager vad man haver.



Jag begav mig ut på den vanliga fotorundan för att försöka få en och annan vintrig bild. Det blåste dock ganska rejält, så ögonen vattnades ganska fort. Hade man sett mig utan kontext hade man kunnat tro att jag gått och gråtit i ett dygn. Ska man ha sina bilder får man stå ut med en och annan tår ibland.













Vi har inte särskilt mycket snö här, men det är ändå fint ute. Idag har det dock varit lite på plusgrader, så snön håller på och ger sig. 

Eftersom jag tyckte brorsans och hans kompisars flotte hade ett så roligt namn så måste den också få synas här!

Förutom fotografering i blåsten och kaffe hos moster som fyllde år idag har jag även varit till frissan! Såååå nöjd med ny färg i håret! Som sist så blev det en mörkare nyans med ljusa slingor i och lite ljusare toppar. Det piffar upp så mycket när håret känns nytt och fräscht. Det blir trots allt ganska lång tid mellan mina klippningar nuförtiden. Bra blev det i varje fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar